موضوع فعالیت شرکت بازرگانی Things To Know Before You Buy

Wiki Article

در این پمپ ها بر عکس دیگر پمپ ها هیچگونه پروانه ای وجود ندارد و عمل جابجا شدن سیال توسط یک صفحه انعطاف پذیر که معمولا از جنس الاستومتر است استفاده می شود.

باوجوداینکه ایجاد اشتغال از اهداف اصلی تأسیس مناطق آزاد در ترکیه نبوده است، بااین‌حال روند ایجاد اشتغال در این مناطق همواره صعودی بوده است.

در این مطلب تلاش کردیم تا بتوانیم به برخی از مهم‌ترین نکات لازم برای ثبت شرکت در کشور ترکیه اشاره کنیم. از مزایا و هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت در کشوری چون ترکیه لازم است سخن گفتیم و در انتها به جمع بندی کلی از صفر تا صد ثت شرکت و کارآفرینی در این کشور رسیدیم.

البته باید بدانید که این انواع مختلف شرکت، هزینه و سرمایه گذاری متفاوتی را نیز لازم دارند. با توجه به نوع شرکتی که قرار است راه‌اندازی کنید، هزینه‌های شما نیز تغییر می‌کند.

هایپر صنعت فامکو، بزرگترین تامین کننده و وارد کننده پمپ در سطح کشور می باشد و محصولات ایرانی، اروپایی، چینی و غیره را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می نماید که از جمله این برند های می توان به پمپ پنتاکس، لوارا، داب، ابارا، سایر، لئو و غیره اشاره نمود.

خود در ساخت ، تجهیز ، نوع امکانات و نیز نحوه ارائه خدمات را با آن هدف منطبق

کم بودن هزینه‌های ابتدای کار البته در تمام شهرها و همه شرایط کاری صدق نمی‌کند اما در کل این هم یکی از مزایای سرمایه گذاری در کشور ترکیه است. وجود تسهیلات ویژه برای شرکت‌های خارجی در ترکیه و این که نسبت به کشورهای دیگر اروپایی هزینه‌های کمتری برای زندگی می‌پردازید از دیگر مزایای سرمایه گذاری در ترکیه است. برقراری ارتباط با کشورهای بزرگ دنیا

شاید برای بسیاری از ایرانیان سرمایه گذار این موضوع اهمیت ویژه‌ای داشته باشد که با ثبت شرکت به شما اقامت یکساله اعطا می‌شود و بعد از پنج سال تمدید کردن این اقامت، به شما اقامت more info دائم اعطا می‌شود. یکی از مزایای مهم سرمایه گذاری در ترکیه در مقایسه با سایر بازارهای منطقه، این است که انجام امور تجاری و بازرگانی بدون محدودیت برای افراد حقیقی و حقوقی ایرانی وجود دارد.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و تمامی پرسنل محترم. همیشه سلامت و سربلند باشید.

ضمنا کیفیت آب مناسبی هم ندارد. پیشنهاد شما چیه؟ ممنونم از لطف شما.

اگر شریک خارجی یک شخص حقیقی باشد ، یک نسخه معتبر ترجمه شده از گذرنامه و شماره مالیاتی

در این دسته از پمپها با تغییر مقدار دبی عمکلرد پمپ تغییر نکرده و ارتفاع پمپاژ ثابت باقی می ماند. بنابراین جهت تغییر حالت کارکرد پمپ باید سرعت گردش موتور را تغییر داد.

تعمیر و نگهداری از ماشین آلات دوار از جمله پمپ های سانتریفیوژ اهمیت زیادی در صنعت دارد.

اصولاً برای تأسیس هر شرکت باید ابتدا عنوان شرکت، دامنه حوزه فعالیت، مدیر یا نماینده شرکت، سرمایه و سهام هر سهام دار مشخص شود.

Report this wiki page